Tuesday, May 12, 2009

Apa Kejadahnya Semua Ni?

CAUTION!! MAY CONTAIN A LOT OF MENGARUT MATERIALS. READ AT YOUR OWN RISK.


Seribu penyesalan melanda diriku yg hina ini... Exam Thermo aku x perform!!! Knapa la aku in malas sgt.. Knapa aku x leh jadi mcm sap, amin, mus, zack(walaupun nama bdk ni sama ngan aku tp beza gila kot aku ngan dia), sap sorg lagi tp yg ni sap diah dan yg paling hebat skali AZFAR!! Raja Lawak!!. Dalam byk2 soalan tu 4 soalan je aku blh jwb. Tu pun ada gak tertinggal beberapa sub-soalan. Yg tinggal hanyalah kenangan..

Pada hari selasa 12 may 2009, sblm test thermo, semasa aku sedang menyemak dlm blk amin nak studi thermo(dgn harapan dpt la jwb nnti), berlaku pertempuran antara azfar dan amin(diorg ni rumate). Pertempuran tersebut berlaku kerana mereka ingin merebut gelaran raja lawak. Lawak2 yg dikemukakan mmg menggelikan hati. Contohnya, ni yg amin pnye la..

Zaquan: abis tu min.. nilai Cp ni mne nak cari?
Amin: cbe ko cari bwh meja tu.. ada kot..

WOWW!!!!!!
Lawak giler sial..haha..boleh tahan gak bdk ni... aku nak gelak tp x leh gelak.. so aku kuarkan la gelak kesian aku.. he he he he..sungguh x kusangka.. klau dua2 org ni msk raja lawak bleh msk final kot.. Sori ar min..aku kutuk ko..aku tau ko msti bca blog ni pnyer...wakaka..sori bro..but its the truth...haha..mmg aku x phm sial perangai bdk2 utp ni..mcm2..



Hujan emas di negeri orang..Hujan batu di negeri sendiri..
Klau ko rasa batu tu berharga duduk ar negara sendiri..
Aku nak pergi negeri orang..

4 comments:

  1. Thermo.. hmm.. mmg susah la tdi... zzz... semoga dapat ucap bye2 untuk Thermo~~

    ReplyDelete
  2. hahahahaha
    gelak jage ati..
    aku bese wat 2
    hahaha

    ReplyDelete
  3. hahahha...demit..siap cte pasl mende ni..thermo td aku pn men bantai je do..penat gle men futsal mlm ni..ferst time main smpi 2 jam..hahah

    ReplyDelete
  4. haha, z..hahaha..
    pttla berpeluh sakan korg td..hahaha

    ReplyDelete